Sunday, June 26, 2011

kontroversi murahan..terlalu murah..

hyep3..!!!~~*

heloow3..!!!!
wassup3..!!!~~**

.........
aku nie ada la sorang kawan laki..nama dia..entah la..xingat..tapi aku panggil cik din jew..nak kata ensem..tak la ensem mana..tapi ramai peminat wooo..haha..muka ala2 shah rukh khan gitu..shah rukh khan k..bukan nasir bilal khan..kami nie nak kata rapat...xder la rapat mana pun..tapi lau rahsia dia memang aku taw la walaupun xsemua..tapi awas!!!rahsia dia jew yang aku taw..rahsia aku dia xtaw pun..sorry..hal peribadi i aku xkan ceriter k..terlalu peribadi untuk dikongsi ngan sdia..

skunk aku nk citer sal aku ngan dia la nie...ari2..30 mac 2011..mamat nie datang la umah aku..katanya nak mai melepak..biaser la kan..xder keje..lepak punyer lepak..tetiba plak mamat nie nak snap pic ngan aku plak..yer la..kebetulan tyme tu aku baru jew pas make up..kira nampak cun la cikit..haha..ok fine by me..sapew2 nk bergambar ngan aku..aku on jew lahh..nak dijadikan cerita..malam tu aku ada upload pic kami nie lam fb..waduh kok!!pas upload ramai jew friends aku maen komen2 lak pic kami..katanya kami BERCINTA..pasangan bahagia la kononnya..aku hampir tergelak separuh mati.sudah beribu kali aku jelaskan pada mereka yang aku ngan mamat nie xder pape hubungan istimewa pun..but!!dieorang tetap ngan pendirian mereka mengatakan yang kami adalah pasangan KAPEL..huhh!!!haty aku da start membara..aser nk delete jew pic tuu..tapi xper..aku biarkan mereka terus berkomen-komen..whatever pun..aku ngan mamat tu juz friend..xlebihhhhhhh punnn..friend yang ada pertalian saudara..ohh..sentap giler..beberapa minggu kemudian..ada sorang kawan pompuan aku nie..dia ada tanya somthing..'nani tol ker kapel ngan pudin'??awwww..aku bagai nak pengsan..katanya ada orang cakap kat dia yang aku sedang hangat dilamun cinta ngan mamat nie..sape yang bawa mulut??bila ditanya..xmau jawab pulak..aiii..back up nampak..whatever la korunk..malas nak layan..layan pun wat saket tangan jew..haha..aku penampor sekor2 kang bru taw!!!!!!

 

No comments: