Wednesday, August 17, 2011

hantu ker pencuri??~~**

tadi dalam pukul 12.30 a.m..aku ngah syok tengok tv kat 'dapur'..rancangan masak la konon..nama rancangan tu mende entah..dA Xingat..chef tu ensem gak lerrr..tyme syok2 tuu..tiba2 plak bunyi orang ngah bukak pintu..kokeh kokeh...pencuri ker??hantu??whatever..endah kan ajew..lantak koulah..ingat aku takott??!!!pleaze la weii..aku bukan pengecut..nak ceroboh umah orang pn ceroboh jewlah..xder menda pon lam umah nie..peti buruk ada la kott..yang klasik punyer..dalam endah tak endah tuu rancangan masak tu pun da abizzz..ambil keputusan nak on9 jap..on9 kat 'dapur' tu gak..bersebelahan ngan tv..ngah syok copy paste..tetiba plak bunyi suara bayi duk menangiss..aiyakk..ada orang tinggalkan bayi depqn umah aku kerr??2 3 kali gak la bunyi cam bayi menangis..mula2 takoot gakkk..jantung ngah dup dap dup dappp..tetiba jew cam ada orang lalu kat tep akuu..allowww..ape tuu???lantak laaaaa..pas2 kedengaran suara bayi tu tiba2 hilang..xtaw la tuumaybe telinga aku silap deNgar kott..tapi xmungkin lahh..telinga aku still berfungsI lg ok!!!1baru jew koreK bulan lepass..hurrmm..papo jewlahhh..sejak masuk bulan ramadhan nie macam2 perkara aneh dan ganjil aku dengar..minggu lepas tyme ngah bukak puasa pun ada gak dengar semethingg..dengar seakan-akan seorang puteri ngah menyanyi..merdu sangat suara tuu..adik aku pun ada dengar gakk..tapi orang lain xdengar pape pun.memang pelikk..adakah itu yang dipanggil MUGO????entah laaaa...


p/s-wahai sang puteri..mencullah depan aku... 
                BOLEH TAK??!!!~~**
****************************************************


No comments: