Friday, March 30, 2012

Nobody Perfect!Mind that!


salam guys..

Success and happiness..
saya percaya everybody would wish and want to possess..BUT not everyone is capable of having these 2 things well..as whoever-has-said before that NOBODY PERFECT!

Back to the point..im not nobody..im not perfect.i dont label myself as a perfectionist as well..so kepada yang pernah cakap KAU INGAT KAU PERFECT SANGAT KE?Hell u need i repeat it again and again that im not perfect??Me myself..YOU..semua orang..xperfect!

mind that..There's no such thing called PERFECT PERSON in this world..except dalam Dictionary!Forget all the stupid childish dramas(expecially sinetron yang episod panjang giler.bullshit) yang selalu propagandakan ada manusia yang perfect and damn good in everything..but heck..in reality.
.NO SUCH THING!

but..but..xperfect tak bermakna kita tak boleh menjadi perfect...dalam nak mencapai sesuatu..you should did something extraordinary..you should dare to take risk..kalau kita sentiasa mengambil langkah mudah..langkah paling koman..langkah paling xcun..jangan harap kita nak mencapai dengan perfectnya apa yang kita nak.

risk??memang hidup ini adalah risiko..sesiapa yang sanggup dan berani menghadapi risiko..dia sebenarnya sedang hampir untuk mencapai target yang diinginkannya!so why afraid of taking risk?

let say la..kita ni xhebat..xcantik.xpandai.tapi kita nak jadi hebat.cantik.pandai.so apa salahnya kita berusaha ke arah itu..try harder..harder k bebeh!
let say la..kita ni muka cam pecah rumah..tapi kita suka kat mamat yang muka cam Brat pit(choose this example coz Brad Pitt looked damn bloody hot haha), so kenapa kita nak rasa kita ni xlayak untuk dia..kenapa bother orang nak cakap kita xperfect untuk dia?what you have to do is BERUSAHA and ready to take risk..usha la babe manalah tahu die adalah jodoh u..got what i mean??

having a good life is good..in fact, its super awesome..so please darlings out there..jangan takut bila ada orang kritik kita or hentam kita..sebab kita memang xperfect, but at least..kita ada lakukan sesuatu rather than si PENGATA yang hanya tahu berkata2 je..moral?nobody perfect.take risk.sure u will got what u want!

No comments: