Monday, August 20, 2012

suatu hari di hari raya part 1


dia kakak . saya adik hokeh !!!! hhhhh ..
baju lebih kureng sama sebab dia yang tolong belikan .. tapi duit mak ..
ok tenkiu kakak .. hehehehehehehe
*actually dia adik*


perempuan melayu terakhir gituu ..


kami bespren forever n ever ..


yang nie nama dia Audi Jerryc ..
not my boyfriend .. only bestfriend ..


budak depan tu anak saudara my besprenn ..
bajet jeling2 mata pulak dahhh ..


triffle buah mender entah ..
adik saya yang buat ...
kalau saya MEMANG TAK RRR ...


yang nie pun bukan boyfriend  sayaaa ...
tetapi sepupu kepada boyfren saya ..
boleh ?????????????


asal gambar dia pulak yang lebih-2 ..
menyemak je lahh ..
disebabkan dia gila glemer aku upload terus dalam blog .
bajet ensem betoi la budak nie ..



yang nie pun bukan boyfren saya ..
bf kepada bespren saya ..
sekian terima kasih ..


gay ???
yang kat depan tu bukan boyfren saya ....
nama dia Cik Abu .....
senget sikit kepala ...
entah pape ..
xsenonoh perangai ...



eeii .. cebok laa Amerrr nieee ..
dalam kamera penuh dengan gambar dia ..
poodaaaaaa ..


dua orang nie pun bukan boyfren sayaaa ..
bukan bukan bukan .....


with cik samsul n cik Hafizah ....


gambar tak berape nak gah sebab kamera tak berapa nak gah ..
ok sekian terima kasihhhhhh ...

tq kepada semua yang hadir ke teratak buruk ku ..
yang tiada dalam gambar harap jangan tersinggung ..
sape suruh malu-2 sangatkannnnnnnn ...

lain-2 gambar coming soon yerrr bebeh !!


No comments: