Friday, February 15, 2013

22 FEB 2013 ..

my px sudaahhhh mahu pulang ke Sabah bahhhhhhhhhh ...
sambung study for da next sem ...
hurrrrrrrrrrrmmmmmm ..
flight tengahari ....
so so so so so so sad ...
lepas nieeee dia pun maybe dah jarang text aku ..
call lagi laaa xpayah cakap ..
stressss !!!
xder sape dah nak pedulikan aku lagi ..
phone pun terus menjadi lesu dah tak berdering dering bagai ...
buang tepi longkang pun boleyyyyyyyy .....
terkapai-kapai ku seorang diri di ampaian bertemankan putera katak hok aloh !!!!
its okay........
chillllllllllssssssssssssss ..
kuatkan semangat ..
tabahkan hati ...

** eh eh budak tu unfollow aku laa ..
kelakar ..
baru nak unfollow kah ??
saya dah lama unfollow awak ...
tweet awak penuh dlm TL saya ...
hurmm maybe awak pun menyampah dgn tweet2 saya sebab tu awak baru nak unfollow ..
goooooodddddddddddddddddddddddddddddddddd
sape kesah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~~


No comments: