Saturday, March 2, 2013

i love him because ..........




i love him because..he always told me..dia ramai kawan perempuan..he like to be friend with other..but he love just me .

I love him bcoz…dia xpernah tunjuk kat public that dia care bout me or he love me..dalam laman sosial kami just bahaskan diri seperti kawan biasa.not sayang2..biy,abang,anje,darling whatever seumpamanya.
I love him bcoz..bila saya cakap yang saya tak cantik tak cantik tak cantik,dia tak pertikaikan semua itu.dia gtaw,kecantikan bukan segalanya.yang penting saya sayang dia,dia sayang saya.baginya..saya sudah cantik dimatanya seperti puteri bidadari xleh blaaa tuu hahaha

i love him because..dia tak merokok.saya paling tak suka lelaki yg merokok sebab rokok itu bahaya kesihatan.busuk..gigi hitam..geli.bukan macho punnnnnn.puiihhhh.
i love him because..dia selalu uji saya dengan soalan2 berkaitan ilmu agama.bila saya mengaku yang saya memang tak tahu jawapan soalan itu,dia terus bagi jawapan dan tidak persoalkan yg saya nie buta ilmu or whateverrrrrrrrrrrrrrr.
i love him because dia tak pernah nak marah2 saya or tengking2 saya walaupun saya selalu tuduh dia yg bukan2..dia tetap sabar melayan kerenah saya yg ala manjerrrzzz gituuuuu .
i love him because dia selalu pesan pada saya..family menjadi keutamaan dia.adik beradik ramai bagai.ayah mak susah payah besarkan dia dan adik beradik dan mahu balas jasa mereka oneday.saya tak kesah sebab dia anak lelaki.so anak lelaki mesty menjaga keluarga.
i love him because..dia tahu isi hati saya.saya selalu menangis.tapi tak gtaw dia pun..but he realize that saya sedang menangis..that's why dari dulu sampai sekarang saya labelkan bahawa dia ngan saya ada heart connection yg begitu kuat.

i love him because selalu pergi surau dengar ceramah2 kuliah..lebih2 lagi bila dia berkain pelikat.pernah sekali saya ternampak dia naik motor dengan kain pelikatnya kahkahkah hanya mampu gelak sensorang..walaupun bukan 5kali sehari p berjemaah kat surau.tp bagi saya,saya sememangnya beruntung dapat dia.


i love him because dia jenis tak tunjuk sifat cemburunya.dia tak stalk my fb,twitter,blog,IM,my phone pic bagai dan sebagainya.so saya boleh update status sesuker haty,on9 sampai lebam mata.dia xkongkong hidup saya jangan mesej or berhubung dgn mana2 lelaki.dia faham,saya balas mesej lelaki hanya sebagai seorang teman biasa tak lebih dari itu.


i love him because dia tak pernah kutuk2 penampilan saya yg ala2 makcik 80an..tak brape nak pandai bergaya,tak make up,tak up to date tudung belit2 bagai n so on.

i love him because dia kelakar orangnya.selalu buat saya gelak.saya selesa.bila saya cakap dia kelakar,dia tidak mengakui bahkan dia pulak yg cakap saya kelakar,nakal,manja.hok aloh


i love him because..dia selalu beri nasihat yg berguna.nasihat yg diberi ala2 my dad.sebijik u..so memang tak salah saya pilih dia untuk jadi 'kawan baik' saya .insyaAllah ada jodoh tak kemana.


I love him because…he said that..he is not going to promise me anything..but he will do it..he dont promise me that I always in his priority..but he will always remember…he ever love me before...so I accept it…dia tak memberi saya pengharapan yang tinggi…tapi dia memberi saya cinta yang saya rasainya sekarang.



No comments: