Friday, December 2, 2011

because Love doesn't need a reason..

kadang2 saya rasa xubah seperti daun2 kering yang berguguran pada awak. buruk .. tidak berharga .. sampah.terfikir, sedar atau tidak awak akan adanya saya ?? akan wujudnya saya ?? betapa saya mendekati awak .. semakin jauh awak meninggalkan ..

saya berlari dengan harapan awak mengejar.saya berpaling .. tiada awak dibelakang .. hampa .. sumpah saya benci semua itu ..

saya menangis .. tertawa mungkin kerana awak ..
terserah .. saya xharus marah pada kenyataan ..

saya mencintai awak .. awak mencintai dia(pernah mencintai dia mungkin).. pura-pura saya tidak nampak .. saya cemburu, tapi saya senyum untuk awak ..

saya terima awak mencintai dia melebihi awak mencintai saya .. sebab cinta saya pada awak tidak bersyarat .. awak berhak mencintai sesiapa pun .. tapi saya hanya mencintai awak ..

bila saya menangis, saya tidak akan memaksa awak untuk menangis bersama saya .. cukuplah awak terdiam di depan saya.jangan berpaling dari saya  .. bila awak berpaling .. haty saya pedih .. saya nak awak faham itu ..

saya hanya seperti lalang dalam hidup awak .. yang sekadar awak pandang sebelah mata ditengah-tengah perjalanan awak .. yang mungkin awak tidak perasan akan hadirnya saya di keliling perjalanan awak ..

bila saya sedar akan wujudnya saya pada awak .. sekadar seperti lalang .. seperti daun-daun kering .. saya terasa seperti mahu bertanya pada awak ..


''Bila awak akan meninggalkan saya .. bilang tarikhnya .. agar saya lebih bersedia dan tidak menjadi gila kerana awak''...


tapi saya fikir .. kerana cinta itu maknanya anugerah .. maka biarlah saya begini .. mencintai awak secara sederhana .. kalau awak bahagia tanpa saya ... saya harus berbahagia untuk awak .. **

cheersssssss bebeh !!!









Tak perlu usaha hapuskan kenangan silam sebab sememangnya kenangan silam itu takkan dapat dihapuskan. Ingat! Minda kita bukannya memori boleh ubah atau boleh padam. Ia akan kekal di situ walau kita tak inginkan. Lantas, cara terbaik utk teruskan hidup bersama kenangan silam yg masih kekal di ingatan ialah dgn membenarkan minda anda diisi tambah dgn kenangan baru yg pastinya boleh jadi lebih indah dan membahagiakan, jika anda sendiri benarkan :)

No comments: