Wednesday, December 14, 2011

angkat .. diangkat .. terangkat .. kat kat kat

wuip wuip wuipppp ...

hye guyssssssss ...

xder benda menarik pun nak di ceritaIn kat sini ..
so pleaze abaikan penulisan saya .. bukak saje xpewww ..

keboringan melanda .. idok tahu nak taip mender ..
so tiba2 jew in my mind nak story morry about ADIK ANGKAT ..

dulu .. aku nie EGO ..
xmau terima mana2 yang bergelar adik angkat ..
alasannya .. beribu alasan .. bukan beribu sesalan si jaclin victor tu ehh ..
alasannya sebab aku tak berminat ..
diri sdiri pun tak terjaga .. sahkan nak jaga adik angkat ..
huhh malEh ehhh .. malas nak layan kerenah la katakan ..

awal January this year lau xsilap ..
ader sorang budak nie ..
umur 19.. lelaki
tetiba gedik nak jadi adik angkat aku ..
wowowo tolong ehh ..
u sosial sangat ..
kuar malam2 ... merempit entah pape ..
tak mau rrr !!
bajet jual mahal laa ..
tapi idok la kata gitu kat si dia ..
nanty terasa .. makan haty .. xpasai nanty aku kena block ..
so xder kata putus pape .. main senyap tupah gitu jahhh ..

awal April .. datanglah pulek sorang laki ..
umur 18 .. anak murid ayah aku ..
bukan datang nak memikat .. datang berchatting .. ahha ..
lol ..
act aku add budak nie lama dah ..
tapi xtegur sapa pun .. malas ..
so dia yang start dulu teguq aku ..
so layan jew lah ..
tnya aku nie sapoo ??
mula2 .. main angin ngan dia lurr ..
pastu baru aku mengaku yang aku nie anak cg mokhtar ..
mau tak terkezut brooke matyeh nyer .. haha ..
chatting baru beberapa minit .. dah mintak nom phone ..
mula2 xnak kasi .. 
dah duk paksa2 .. kesian lah pulek .. so bagi ajew lahhh ..
budak2 la katakan ..werrkkk ...
tyme chatting tuu camner entah tetiba jew terkeluar sal berangkat2 nie semo ..
so start dari situ .. kiranya budak nie dah jadi adik angkat aku laa ..
aku on je sebab budak ni nampak baik jeww ..
result spm pun ok.. dapat 8a .. so terima je laahh ..
ciss .. nampak sangat aku pilih bulu kan ??
so whattt ???????????


awal bulan Mei ..
datanglah sorang mamat ...
yg nie pun aku add dia jugekk ..
add sekadar 1 skolah..
that's all ..
tapi xsangka benda nie akan terjadi ..
what the hantu lal !!!
mula2 nak mintak nak jadi adik angkat ..
and then ??????
tetiba mamat ni ajak aku kapel ngn dia ..
 ingatkan budak nie juz nak main2 jew ..
so aku pun main2 gak la approve kononnya lamaran from him ..
so alih2 tlekat sampai 12 oktober 2011 ..
ape boley buat .. juz bertahan selama 5bulan sahaja ..
dia yang mintak break .. bukan aku ..
so xyah r nak salahkan aku pulak ..
not my fault bebeh !!!!!
kau nak pergi .. pergi laa ..
aku tak heran ..


pertengahan oktober pulakkk ..
datang pulak sorang perempuan ..
yang bernama zana madihah ..
dia nie ex kepada my Ex .. haha .. senget kan ??
dia mintak my number ..
so aku bagi je lahhh ..
perempuan kan .. xyah pikir lama2 .. bagik jew ..
mesej2 punyer mesej ..
minah nie gtaw nak jadi adik angkat aku ..
so aku on kan ajew ..
budak nampak baek jew ..
so boleh laaa..
nak kata NO .. kan terasa haty pulakkk ..
sampai skunk kami belum lagi face to face ..
sebab dia exam.. spm ..
tahun depan kott jumpe ..
insyaAllah .. asal ada orang nak belanja .. haha


hoik3 ..
yang nie nama ZUHAIREE ZULKIFLI ..
dalam fb .. i in relationship with him ..
hahaha .. realiti nya kami juz angkat2 jew ..
tak lebih pun ..
kami memang rapat giler ..
siap  bersyg2 rindu2 merindui lagi ..
hahahaha .. lol ..
umur 18 ..
still single ..
so makcik2 pakcik nak amik menantu okey dipersilakan ..


yang nie pulek nama ZANA MADIHAH ..
skunk duk kajang ..
baru abiz spm ..
tahun depan baru balik kelate ...
nanty boley la date ..
zana belanja ..
hahahahaha ..

NOTAKAKIKUDIS :
sape2 nak jadi angkat2 aku ..
sila isi borang dulu ehhhh ..

selamat malammmmmmm ..



No comments: