Sunday, December 25, 2011

berEMPAT ..

24 disember 2011 .. sabtu .. 10 am ...

datim datim datim again !!
hahahahha ...
yang nie datim ngan my bespren with her bf and kawan bf dia . 

sape2 yang ajak aku kuar date ..
aku on kan ajew ..
asal mai datang jemput n antor aku pulang sampai umah ..
kejam ?? lantak laa .. sape suruh ajak kuar date sangat ..
hahahhahahaa ..

pagi tuu kul8 pagi my fren text me ajak teman dia kuar shopping ..
asalnya .. bf dia yang ajak dia temankan ..
tapi .. kawan aku nie tetiba bajet boring la konon if kuar ngan laki ..
so dia ajak la aku temankan diaaa ......

kami pergi berempattttttt ...
si Abu poyoo jadik driver kami ..
hahaha .. syok kemainnnn ...
aku dipaksa duduk di depan ..
cissss ... ini tidak adil ....
ahh lantak laa .. on jew mana2 pun ..
asal boleyyy dudukkkk ...

pukul10 pagi ..
3 malaun nie mai jemput aku depan rumahhh ...
haha .. lawak2 .......
depa semua nie kelakar ..
memang kepala otak senget2 ..
termasuk la ngan aku2 sekali dah nak jadi gila layan kerenah depa ...
banyak destinasi kami p ..
first .. kb mall ...
p cari baju n beli cermin mata si Abu niee ..
abiz kedai masukk ...
semua tak berkenann ..
eii ngader2 la si Abu niee ..
uurrr memanggg ..
siot !!!!!!!!

pastu p parksonnnnnn ..
giant ...
pantai timur ..
butik Levis ..
n last p al-Ikhsan kat Kubang Kerian ..
ayooooo .. pening kepalaaaaa laaaaa ....
kul5 baru sampai rumahhhh !!!!!!!!!!!!!!!
habis barang p borongggg ..
bajet cam suri rumah sepenuh masa lah pulekkk ..
hahahaha ...

macam mambang !!
sewel tak habiz2 ..
well ..


hoktu caro ko gayut gayut gayut !!!!!


perangai sewel tu still xberubah2 ..
pehlisss laaaaa ..


saya tak boleh hidup tanpa cermin ..


like thiz pic ..


bodyguard kami ..
alololo cian nyerr ..
terpaksa jadi model raga ..


dia 19 .. saya 20 ..
dia adik ... saya kakak ..


with my besprennnn


ensem dan cantikk ..
sweet kapel


juz rm10 hinggit !!
murah ..
so pew lagi ..
terus bedal ...


yang nie rm29.
dia kasi offer ..
so pas tolak bahagi darab peratus semua ..
juz rm25 !!!!!!!!
kelaasssss kau Jahhh ..

mood :
eppy gilerrrrr ..

No comments: