Wednesday, January 4, 2012

berubah kerrrrrrrrr ..

setahun lebih aku tak pakai tudung bawal ..
dulu if p mana2 pun ..
tudung bawal gak laa yang aku cari ..
tapi sekarang ..
zaman dah makin majuu ..
sooo ..
tudung pun makin maju gakk lerrr ..
hahahaha ..

sekarang nie aku lebeh prefer pakai tudung yang 'pakai buang' jewp ..
very easy maa..
xperlu nak iron puluh2 kali ...

arituu ..
aku ader interviewwwww ..
ayah paksa suruh pakai tudung bawal ..
eh2 .. dia plak yang lebeh2 ..
so aku ikutkan ajewwwww ...

urrrrrrr ..

memang tak selesa langsung !!
janggal !!!!!
tetiba aser maluuu ..
malu bukan sebab pewwww ..
sebab tudung aku bahagian atasss n tepi still tak jadik2 gakk ..
iron dah 15kali ..
tapi tetap hancusssssssssss ........


bahagian tepi tudung tak jadi ..
atas apetah lagii ..
cam mokWooo !!!


see ??
cam mambang kannnn ?????
xcun xcunnnnn xcuuunnnnnn ...
this pic pas abiz interview ..
masuk jew lam kereta terus nyinsing lengan n lipat tudung sesuker atyy 
n pastu snap gamborrrr puas2 ..
hurrrrrrr ..

yang ni tudung 'pakai buang' yang dimaksudkan ..
senang ...

notakakikulat :
tobak pahni xse pakai doh ..


No comments: