Tuesday, January 17, 2012

buku biodata zaman dulu kala ...

dulu kannnnnnnn ...
masa skul rendah my fren selalu bagi satu buku ..
bukan buku latihan ..
buku yang ala2 note ..
kesahnya .. nak suruh tulis my biodata ..
eeuuwwwww ..
dari darjah 3 sampai darjah 6 ....
perangai still xubah-ubah ...
asyik2 duk paksa aku buat biodata mender entah ..
nak pulak yang cantik2 .. kaler2ful ..
tyme tu tulisan aku mana cantik ..
pen pun xderrr ...
pensel warna aderr laa ..
tu pun dah rongokkkk .....


aku biaser laaa ..
my bio just put name,nickname,tarikh lahir,hobi,cita2.idola,prinsip idup ..
haha .. yang tu jew kott ..
yang laen xingat ..


nama cam biaser laaa ..
seperti yang ternaktub lam surat beranak ..
wan jenab kelubi ....
tarikh lahir 14 oktober 1991 ...............
hobi aku main bedal jewwwww ...
cita-cita POLIS !!!!!!
polissss tuuu ....
hahahahahahahaaa ...
dulu aku nie minat bebenor nengokk drama gerak khassss ..
minat sangat ngan si ac mizal ngan abby abadi ...
maybe sebab tu la kottt tetiba nak jadik polisssssss ...
sesuaiiiiii kerrrrrrrrr .....................
idola oh coz laa my parents ...
prinsip aku main tulis jugekkkk ..
aku maksud prinsip pun xtawww ..
tiru oranggg ..
tu je la kejeeee .......


kepada kawan2 ku sekalian ..
agok2 buku tu masih wujud lagi kahhh ????
baca kembali mesti selok ngangoooo tuuu ..
tulisan cam cakar ayam serama ..........




kiss lah bungaaa ..
JANGAN kiss JANTAN !!!!!
dan jantan pun janganlah kiss BETINA !! 

remember it ..

No comments: