Wednesday, May 2, 2012

calon suami .

Ada yg tanya ..
Macam mana nak cari lelaki yg setia dan bertanggung jawab.
Cari seorang ..
(1) yang tidak tinggal sembahyang subuh. Dia tidak akan tinggal sembahyang 5 waktu ..
(2) Sayang emak dia. Jangan takut bukan jenis " anak mak".

*tiba2 airmata saya mengalir ..
rabu .. 2 mei 2012 .. 2.44 am . selamat pagi .
kenapa saya menangis ????
habis jew baca status tuu ..
airmata saya secara tiba2 terus berderai ..
adakah saya menyesal ??
menyesal kerana pernah membenci orang itu ...
last-2 ....
kami in a relationship ...
maybe dulu mata saya tak nampak ..
kabur ....
belum kenal seseorang tu secara mendalam ..
terus judge yang bukan-2 ...
tiba2 perasaan benci itu bertukar kepada perasaan sayang dan cinta ..
adakah itu takdir ??????
kesimpulannya ...
janganlah kita membenci seseorang ..
kelak .. dialah  orang yang akan buat kita jatuh cinta .
ok selamat pagi . 

No comments: