Thursday, May 17, 2012

zuhairee erie .. macang-2 la mung nie .

pagi tadi sodap-2 duk tido tetibo adik angkat aku si Zuhairee mesej lah plokk .. pagi lak tuu .. 9.30am .. mengigau ker hape .. mak nak tido laa nak .. haha .. so aku abaikan mesej tuuu . padam muker !! haha .. xder larh .. akaq gurau jerrr .. jerrrrr .......

malam tu pas maghrib baru aku reply .. alasannya aku xde kredit pagi tadi . haha .. pandai berlakon .. masuk Pilih Kasih nie konpem JUARA . 

nie antara mesej kami yang buat aku kelakooorrrrr .. kisahnya begini anak-2 yerrr ..

blaa blaaaa blaaa merapu entah pape tentang si Lambretta nieee .. macam-2 citer kuar(dia yang start dulu k .. tetiba plak kata kenal si Lambretta) .. pastu barulaaaaaa ..

Z : kak .. erie jugak la yang single . erie ada wat kenang tapi dia xlayang . gane eh kak nak pikat hati puan nie ??
(tyme nie aku dah gelakkk sakan .. ayattt cam lebih kureng ustaz idrus lah pulokkkk.)

W : hahahaha . nie mesty erie xpandai ngorat nieeee .. nak ngorat kena laa sungguh ... hahahahhaaa ..
(keje aku asyik gelak jerrr laaaa..)

Z : adoii kak .. acu v motivasi gak cikit . dari pengalaman kak sendiri sebab ape akhirnya kak cair jugak ngan abe Paez .. hehe .. pah slalunya gapo wat puan mudah suko ??

W : xtahu lah .. tiba-2 cair gitu .. dulu benci giler kat dia . ganggu kak sokmoo  tep .. haha .. erie kena search google nie .. kak pun xpandai gak bab-2 gini .. hahahahahaha .
(kesian dia .. memang aku xpandai poooonnnnnn .. kalo aku gtaw ape yang puan suka , nampak sangat lah benda tu ada kena-mengena ngan si Lambretta .. haha .. maner boleh gtaw .. pecah rahsia pulok)

blaaaa blaaaa blaaaa .. sambung merapu benda lain pulekkkkk .. hahaha .. macam-2 .


No comments: