Saturday, June 2, 2012

baloh n shopping .

semalam saya gadoh ngan diaaa ..
hari nie pun saya gadoh jugakkkk ..........
kelakar pun aderrrr ..
tapiiii .........
cam bangap sikitttttt ..
benda kecik pun nak besar-besarkannnn .

nasib baik r dia pandai pujuk main ngan kata-2 ..
lau tak memang sah dah lama aku merajukkan diri ..
xmau berhubung bagai-2 ngan diaa ..
mampu kerrr ??????????

petang tadi p hangout with my prensssss at shopping komplekkkkkk  ...
pergi lama kemain ...
beli baju selai jerr punn ..
kawan aku sah-2 laa borong satu duniaa ..
duit banyak kann ..
aku duit banyak gak ..
tapi jenis kedekut sikit ..
mood xseberapa sebab gadoh ngan mamat jembal la katakan ..
nak makan pom malas ..
muka xbermaya ..
macam makcik-2 kampooonggg ..
lesuuu ................................
gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ...

No comments: