Sunday, June 3, 2012

mandi-manda gituuuu ..

haaa nie 1 lagi criterrr ..
p dah lama ..
tapi xsempat nak update ..
busy la katakan ..
plus-2 malas nak bukak blog hupdate-2 bagai ..
xder mooddddd ...
nak kata gadoh ngan bf idok laaa .. haha ..
malasssssssss nak taip-2 tu jerrrrrrr ..

kisahnyaaaa ..
arituu my fren sorang nie ajak teman dia p picnic ..
picnic la sangatkan ..
dah orang ajak kiter on je laa ..
bukan selalu pun dapat picnic-2 nieee ..
plus-2 tempatnyaaaa pun bezzzzzz ..

pukul 9 lebih gitu kami bertolak ..
sejam setengah after that baru sampai ke destinasi .
p berlima jerrrrr ..
semua perempuannnnn ..

tengahari tuu baru pakwe kepada anak sedara kawan aku mai ..
dia siap bawak adik-2 diaa sekali ..
cehhh .. ensem pakwe punnn ..
tapi xder la eden nak tergoda ngan pakwe orang tak tentu pasal ..
tolooongggg sikit .

layaaaannnn je laaaa gambar yang xseberapa nie yerrr ..
gambar syok pozing maut gituuu ...
pic aku jerrr laaa ..
yer laa .. aku kan gila kameraaaa ..



bajet pic curi lettewww ..
on da way naik ke atas ..
penat penat ..
sakit kaki .


saya tahu saya comel ..
suker haty saya lerr nak puji diri sendiri ke hape kerrr ..


muka cam makcik-2 gituu ..


scenery yang beautiful ..
sangat-sangat ..



yang nie pun sama ..
comel ..
i mean scenery ..
model tu pun cun gak ...


ulat gonggok ..
ramai yang kata geli ..
huh .. pe kes setakat tengok gambar pun da cakap geli ..
gggrrrrr ..


saya model jeram ...


bukan parti kuning ni yoo ..


peace ...


see ??
pelangi ..
comel gituu ..
terserlah ..


bajet baiki tudung la konon ..
geli .. nyampah .. meluat .


**banyak lagi pic sebenornyaaa ..
malas nak upload ..
penat .

No comments: