Friday, June 29, 2012

meroyan with bespren .


nie kuar date kat pantai kemayang (betol ker aku eja nie??)
ada orang kata pantai nie tempat orang bercintaa ..
eh ??
lantak depaa laa nak bercinta ker hape kerrr ..
aku p nak minum air jerrr  ......
pastu borak-2  ...
*xder style larh date kat pantai .. p la mydin outfit banyak situ boleh kebas2 duit pakwe..
hahha..kuwang ajor*


 pic nie kat kampus kesihatan USM ...
menggedik kat pejabat pendaftar kejap nak usha-2 lelaki berkerjaya kat sana ..
gggrrrrrrrrrrrrr ...


masuk dalam toilet tengok cermin wahh mukaku x vogue langsung ..
kebetulan bawak bedak ape lagi tonyoh-2 laa sikit ..
eyeliner sikitt ..
terus mengancam ..
sampai abang-2 lori pom duk usha kami ..
boleh ???


pic yang sama ..
tapi warna versi lain-2 okeh ..
blog aku suker haty aku laa nak upload gambar samer ker hape ..


makcik dan nenek sedang beraksi ..
lepas abang-2 lori tu blah terus kami sambung balik snap-2 pic bagai ....


suker sangat buat muka sindrom xcukup umur ..


matahari terpancar di depan ...
tiba-2 jer aku nak tergelak ...


say hye to pengarah kampusssss ...


model terhangit ..


kawan aku kata muka aku cam lembu ..
boleh ??


comel sangat pic nieee ..
 xder orang nak puji biar aku puji sdirik ..
**bulu mataku xterserlah**


ggrrrrrrrrrrrrrrrr ....


gedik again ..
sempat lagi dalam toilet ..


pic blur ..
its okey ..
upload semua ..


lol ..
*xtaw nak taip ape sebenarnya*


cleaner terhangattttttttttttttttttttttt




No comments: