Friday, September 23, 2011

Catch Us If You Can ..

actually ..CUIYC nie adalah sebuah novel bahasa inggeris bagi form 5 ..
novel nie yang etrbaru punyer ..
lau zaman aku dulu THE PEARL.. 
skunk da ubah buku laen kottt ..
 lantakk laa ..
bukan aku yang nak blajorrr pun ..
xminat laa manggris2 nie ..
lecen menggeleceh menggeletassss ... 

 ari2 tyme aku tolong sir suhaimi kat skul ..
sir suhaimi suruh aku kumpul soalan2 skali ngan jawapan 4 this novel tuk dijadikan sebuah buku ..
senang tuk kegunaan pelajar yang akan menghadapi spm tahun nieeee ..
bikin penatt laaa ..
pening kepala ..
kena carik soalan .. skali ngn jawapan lakkk tuu ..
pastu kena susun ikut susunan plak ..
memang peninggg ..
sakit belakangggg ..


 design sepenuhnya oleh akuu ..
lantak laa cantik ke tak ..
asal boleh baca ..

compiled by : wan mohd suhaimi bin wan ibrahim ???
yer sangat laa tuu ..
sepatutnya kena tulis nama aku kat situ ..
aku yang penat2 buat semua tuu ..
whateverrr laaa..

 sir suruh letak nama aku kat bawah tuu ..
design by : hanani wirdah ..
tapi kulit depan buku tuu aku da siap taip semuaa baru nak habaq ..
hampehh !!
da xglemerr ..
ikutkan haty aku nk ltk skali ngan email fb ..
hahahahahaa ...
1 buku dijual dengan harga rm5 !!!!
bayorrrr bayorr !!!!

 baca la weeiii budokk2 ..
kato nak A manggriss ....!!!!
ini tidak ADIL !!!!!!!



No comments: