Friday, September 30, 2011

gudbye september .....

selamat tinggal september ..
selamat datang oktober ..

OKTOBER ?????????

bulan yang paling aku suker ..
coz aku dilahirkan pada bulan itu ..
14 oktober 1991 ..
2minggu lagi ...

so skunk nie bukannya nak citer sal my bufday ..
tapi sal my blog ..

sepanjang 4 bulan aku berblog ..
sebanyak 101 entry yang telah berjaya aku tulis..
bukan tulis mana pun ..
copy paste pun adooo ..
lantak laa ..
blog aku ..
bukan blog kau ..
huhh ..
claz lau maria ..

JUN
JULAI
OGOS
SEPTEMBER

101 entry ????????????
hurrrmm .. 
xbanyak pun ..
malas nak taip n nak karang ayat2 yang bombasticccc ..

so whateverrrr laaaa ..
dalam banyak2 bulan ..
bulan ogos paling banyak aku BERentry ..
maybe sebab bulan puasa koott ..
bulan puasa bukannya leh makan minum ..
so berblog jewlah jawabnya ..
bulan jun tak maner coz baru nak bertapak la katakan ..
xbrape nak mahir sangat nak guna blog nie ..
still kontang kanting ..
nie pun still bengong lagiii ....

xkesah la blog aku nie ader orang follow ke xder ker ..
blog aku kan ..
my blog hanya tempat untuk meluahkan perasaan ..
nak luah kat kawan2 ..
xder sape nak dengar pun ..
(bukan xnak dengar .. aku jew xmau citer)
for me ..
masalah sendirik biar la kiter yang tanggung ..
xperlu nak meraih simpaty orang lain ..
yang penting kuatkan semangat ..

p/s-bukan mudah menjadi seorang blogger ..
kerana ........
setiap penulisan kita mesti akan ada yang TERASA HATI ..
pelik memang pelik .,.
buat apew nak terasa if itu bukan diri kita ..
hanya orang yang makan cili akan merasa tahap kepedasannya itu ..

sekian terima kasih ..

dan 


SELAMAT MALAM ...............

No comments: