Wednesday, September 7, 2011

perghhhh..sporting giler..

31 ogos 2011..hari raya kedua..rumah aku ada buat open house cikit..biaser la kan..masak biaser2 jew..ala kadar..ramai gak ler yang datang..riuh rendah dibuatnya..sampai aku sdiri pun dah naek pening..siap tertido lagii..dalam ramai2 yang datang tuu..i think 4orang jejaka ini adalah tetamu paling special bagiku.spoting motinggg..da la ensem plak tuu..xdok aroh la mudo2 blako..kalu dok gak lamo doh aku ejah wat tok laki..hahaha.whatever laa..mereka semua nie anak murid ayah aku masa kat smk beris panchor..umuq 18tahun..aku kenal mereka nie pun juz lam fb jewww..tapi xsemua laa...2orang je..yang 2 lagi tuu baru kenal ari2 laa..bru jew kenal..tapi spoting lentokk abiz la mereka itu..sebelum mereka pulang..ada gak lerr snap2 pic yang entah pape entahh..main snap jeww..xready mende pun akuu..nak senyum pun aser malasss..penat...penat memasak kat dapurrr..haha..mereka semua nie memang klakor gilo..nak tergelak pun ader..macam2 perangai adooo..laki kan..biaser laa..mulut lau tak pot pet pot pet memang tak sahh!!!
                                        





No comments: