Saturday, September 3, 2011

mat jim n mat syn...

smalam aku tidur agak lewat la jugekkkk..dalam kul 3pagi g2..xda buat pape pun..juz on9..pas on9 tengok tv jappp..tengok plak sorang2.layan jew lah pape pun..disebabkan tidur pun lewat..maka bangun pun mesty la lewat gak kan..pas subuh trus sambung balik tidurrr..cam biaser lau aku syok ngah tidur pasti ada malaun2 akan antor mesej kat aku..biasernyer aku akan balas..tapi pg nie rasa cam malas nak balas pulakk..taek mata penuh..xleh bukak mata laaa..lantak laa..belambak mesej dari my friends.ajak p open house laa..nak mai umh laa..tanya ngah wat pew la n so on laa..macam2 la korunk niee..aku nak buat taek mata korunk nak ganggu..busybody tol..pagi tuu aku tidur lama bukan kemain..mengalahkan pengantin baruu...pukul 1 bru bangun..bayangkanlah anak dara mende cam nieee..sampai kawan aku lm fb yang nama mat jim ngan mat syn datang pun aku xlayann..sorry guys..xleh nak bangun laa..mandi pun bloom lagi..lain kali nak mai buat appoinment dulu..hanani wirdah lau tanpa sebarang temu janji jangan harap la nak layannnn..beriibu2 alasan akan ku bagi..believe or not..up to uuuuu..hahaha..sian mat syn ngan mat jimmm..sory laa..aku nak jumpe sangat depa semua tuu..tapi masalahnya aku memang xleh nak bangun pagi tyme tuu..mandi pun bloomm..xlan nk kuar jumpe depa semua tu dalam keadaan rambut serabai taek mata bertempekk..jatuh la saham akuu weyyyy..xpasai kena tibai lam fb plakkkk............

                                                            mat jimm
                                                           mat syn     
             mamat hensemmmmmmmmmm nieeeeeee.....hahahahaha

No comments: