Wednesday, November 2, 2011

ANDAI AKU BLOGGER TERKENAL


 LINK PENGANJUR THIZ CONTEST ..



okey dah ..
jap lagi makin famous la tuu ..
hurrrmmm ..
 andai aku blogger terkenal ..

wowww banyak nieee .. jap nak taip .. 

sebelum tuu .. just nak bagi tau .. ini adalah contest pertama saya join sejak menjadi blogger .. saje2 jew nak join .. nak cuba nasib .. 

andai aku blogger terkenal ??

first .. aku akan updates my entry everyday .. tak kira la pagi ker petang ke .. kebiasaannya waktu malam .. baru best .. sunyi sepi gitu .. tak der sape yang nak ganggu .. dan dalam setiap entry tu .. aku akan pastikan yang  my followers enjoy membacanya .. selit-selit la sikit lawak jenaka ke apa ke .. it's my style apabila menaip .. semua benda yang aku  buat setiap hari .. akan aku cerita kat my blog .. senang kan ?? semua akan tahu my aktiviti setiap masa .. pastu kena la upload gambar-gambar yang menarik untuk tatapan .. kalau nak tahu .. aku ni kaki gambar .. pergi la mana-mana pun .. kalau tak snap gambar memang tak sah hidup .. sebelum upload tuu .. WAJIB edit dulu .. cehh .. memang hobi aku laa tuu .. suka main edit-edit .. main teng-teng pun minat gak .. haha .. kelakar kan ?? TAK ?? it's okey ..

second .. kalau nak tahu lagi .. aku nie jenis susah bebenor nak approve kawan-kawan dalam facebook .. bukan sombong or takbur ke apa .. NO !! tapi .. kebanyakan yang add semuanya aku tak kenal .. so untuk mengelakkan 'keserabutan' in my home dengan post-post mereka yang merapu entah .. maka saya tak ACCEPT laa .. itu sebabnya okey !! so pasni korunk and korunk nak judge aku ni itu and ini .. TERPULANG ..yang penting aku dah jelaskan kat sini .. tak mau la gaduh-gaduh .. jadi .. pasni jika aku blogger terkenal .. kenalah approve semua friends .. tak mau la dia duk p canang yang aku nie sombong pulak .. nanti kontroversi masuk melodi pulak .. sape nak jawab ?? aku  malas ..

third .. jika my followers mengadu masalah dia and minta pendapat aku .. semestinya aku akan
menolongnya ..jadi kenalah aku meluangkan banyak masa untuk membalasnya .. sebelum nie .. jika dalam facebook pun .. nak ON chat pun aku tak berminat .. bukan sombong !! .. tapi .. entah laa .. biar aku je la yang tahu .. pasni kena lah on always n always .. pergghh .. alamat rumah memang aku akan pampangkan kat my blog .. so yang nak hantar surat ker .. kad raya ker .. boleh jer .. nanty aku akan balas semuanya .. tuink tuink ..

and seterusnya .. jika ada my followers ajak p 'dating ' .. insyaAllah jika ada masa terluang .. aku akan tunaikan .. sebab aku nie memang minat keluar jalan-jalan pun .. tapi dengan syarat laa .. mesti jemput aku kat rumah .. pergi dan balik .. serius .. no joking-joking k .. jimat  minyak kereta .. and one more .. WAJIB belanja !! hahaha .. jahat kan ??

YES !!
akhirnya siap gak entry aku pasal nie .. 
penat deng menaip ..

harap-harap menang la yer ..
jadi JUARA pun dah okey ..

hadiah yang ditawarkan adalah .. jeng jeng jeng ..

Pemenang 1- novel pilihan anda berharga RM40+badge+hadiah misteri
Pemenang 2- novel pilihan anda berharga RM30+badge+hadiah misteri
Pemenang 3- novel pilihan anda berharga RM20+badge+hadiah misteri
Saguhati 1-badge+hadiah misteri
Saguhati 2-badge+hadiah misteri
Saguhati 3-badge+hadiah misteri

kena tag 3 orang kawan eh ?? okey ..

naa syazana
(masuk la weii .. nanty boleh berentap)
sekian terima kasih ...




No comments: