Wednesday, November 9, 2011

bekas kekasih

Assalamualaikum...

hari ni boleh kata semua orang ada facebook..
yang tak minat ja tak dak facebook kot..

macam2 orang kita boleh jumpa kat facebook ni..
yang kita tak jumpa tapi kita nak cari pun ada..
dengan facebook kita boleh jumpa kawan lama..
cikgu lama..
bekas2 kakak dan abang angkat..
dan bekas kekasih..
hahaahah..

bekas kekasih paling bahaya la kalau jumpa kat facebook.
tambah2 bila kita ni dah berkawen.
tak sesuai la rasanya nak mencari semula bekas kekasih.
tapi ada jugak yang gatai2 nak cari semula bekas kekasih.
tak dak kerja..untuk apa nak cari dia..kan??

"saja2 la..nak tengok.."

jangan la cari pasal.bila dah berhubung dengan bekas keksih
tu mesti lah akan terbuka jugak cerita2 lama..
ha..tu la salah satu punca suami isteri berlaku curang.
konon nya nak menjalin semula ikatan cinta yang terputus dahulu..
padahal anak bini dah ada tu..
kalau yang melibatkan isteri orang lagi naya.

jadi..
tak perlu lagi mencari bekas kekasih.
biarkan dia dengan hidup dia dan kita teruskan dengan hidup kita..
aku tak tau la orang lain tapi bagi aku
bila seseorang tu dah jadi bekas kekasih,
maka menjadi kawan untuk aku juga dia tidak layak!

kalau jumpa selisih bahu pun aku buat2 tak kenal saja.
aku pun berharap dia juga anggap begitu.
jangan sekali kali nak sengih ke nak tegur2 sapa..
dan jangan sesekali nak cari2 aku kat facebook.


sekian..!!

No comments: