Wednesday, February 1, 2012

betik vs beras ....

saya nie nak kata jantan tu idokk laaaa ..
betino okey ...

betino pun ..
tapi saya jenis yang xsuker make up ..
make up bukan dunia saya ..
apetah lagi dengan penggunaan krim2 muka or whatelse ..
saya tak suka semua tuu ..

tyme mandi xdeq la duk guna pencuci muka syurah ker .. gamat ker .. natasya ker ..
euuwwww .......
saya juz cuci muka dengan sabun betik jewwww ..
rm3 .. murah .. saya kan kedekut ..
xpaham2 lagi kerrrr ..

3tahun lebih aku setia ngan sabun tuu .
berkesan ..
tyme f5 muka penuh ngan jerawat .. parut2 ..
haha .. skali pandang cam minah Indiaaa ..
huwahuwahuwhaua .......

selepas 3tahun lebih guna sabun tuu ..
alhamdulillah .. muka aku da xder jerawat parut2 bagai ...
ader pun cikit jeee laaa ..
cikit jewwwwwwwwww ...
tu pun yang terbaru .......
nie lah sabun yang dikatakan tuuu ..
besar cam gajahhhhh .....
setahun pun xabih pakai ...

3tahun lebih saya setia ngan sabun nieee ...
sekarang nak berehat jappp ..
nak try guna sabun beras pulokkkk ..
cehh .. nak tiru kak Badiah si peguam lettewwww ....


yang nie pun 3 hinggit jugokk ..
hahaha ..
saya guna yang murah2 jewwww ..
nak beli yang mahal ..
bukannya tak mampu ..
cuma kedekut tu la menguasai diri ..
for me ..
xder guna nak bazir2kan duit semata-mata nak beli produk mahal2 ..
xder orang nak tengok punnnnnn .....
kalu dey udoh .. udoh situ jugokk !!!!
lalalalala .......
simple ......



No comments: