Thursday, February 9, 2012

kenapa aku JATUH CINTA kat kau ??


dulu .....

aku benci giler kat kauuuuuuuu ....

kau selalu ganggu aku ..

call ...

mesej ..

sampai satu tahap aku rimas rimas rimas dan terus rimas ....

aku marah kau ...

aku bagi ayat-ayat power ...

kau steady ...

cool ...

rilex .....

start dari tuuuu ...

hubungan aku dan kau terputus ..

kau dengan dunia kau ....

aku dengan dunia aku .....

4bulan lebih tak bertegur-sapa ...

sepi tanpa berita .....

saya menyesal ....

one day ..

kamu hadir semula ..

saya malu ...

sampai tak mampu untuk berkata-kata ..

hanya mampu tergelak .....

hari ini ....

kamoo menjadi milik aku ..

MILIK AKU !!!!!

*kenapa ?? kenapa ??
kenapa orang yang pernah saya benci ..
tiba-tiba saya jatuh cinta ..
tak faham laaaaaaa .......
?????????????? 
rantai nie sayo beli sdiri deh !!!
10 riya atah parkson !!!
xdok sapo2 pun buwi ..
ado pitih beli sdiri r !!!

selanjur bercinta biar sampai ke rumah tangga

No comments: